Informacja prasowaWarszawa, 13 sierpnia 2019 r.Nie trać czasu w korku! 4 porady, jak produktywnie wykorzystać czas na zatłoczonej ulicyJeżeli pracujesz lub mieszkasz w dużym mieście i wyjeżdżasz na ulice w okolicach porannyc
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018r.Ile kosztowało polski transport wejście do UE?Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego okresu, nastąpiło wiele zmian, które wpłyn
Informacja prasowaPoznań, 11 września 2017 r.Herbata obecnie przeżywa swój renesans. W wielu restauracjach nie jest już podawana w prostej filiżance, bez żadnych dodatków. Obecnie, ten najpopularniejszy na świecie napój, je
IOŚ-PIBŚwiadomość klimatyczna Polaków: ile tak naprawdę wiemy o postępujących zmianach2019-10-24 Niemal każdy z nas uważa, że zmiany klimatu są poważnym problemem. Obawiamy się skutków zmian klimatu – wichur, powodz
Informacja prasowaWarszawa, 27 stycznia 2020 r.GYM POWER – nowa kolekcja od Cardio Bunny już w sprzedaży!Cardio Bunny przedstawia GYM POWER – najnowszą kolekcję ubrań dla kobiet, która świetnie sprawdzi się podczas ćwic
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Bridgestone, światowy partner Olimpijski i Paraolimpijski,będzie wspierać biegaczy podczas największego maratonu w PolsceBridgestone – największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz światowy partner Olimpijski i
Małe AGD – sprzęt do zadań specjalnychPodczas codziennych prac w kuchni, oprócz dużych urządzeń AGD, takich jak piekarnik czy płyta grzewcza, niezbędne są także małe sprzęty. To dzięki nim dokładnie wymieszamy składn
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie