Warszawa, sierpień 2020 r.Joe Holder jest Partnerem Dyson mieszkającym w Nowym Jorku, w USA. Będąc ekspertem z grona Nike master trainer Joe prowadzi regularną kolumnę fitness w GQ, przyczynia się do powstawania całego szereg
Zmiany są naturalną ścieżką rozwojuNiemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do n
Ślub pod chmurką, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o ceremoniach w plenerze2019-05-22 Kochasz wolność, świeżość i wiatr we włosach? A może uważasz, że nawet najmodniejsze wnętrze blednie w porównaniu z pięknem przyr
Włocławek, 16 września 2020 r. Wybieraj zdrowe i lokalne produkty, jeśli chcesz wzmocnić swoją odporność Jesienią nasz organizm narażony jest na różnego rodzaju infekcje wirusowe. W tym okresie powinniśmy szczególnie za
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Informacja prasowaWarszawa, 1 sierpnia 2019 r.Prokrastynacja – choroba naszych czasów czy uniwersalna wymówka?„Zrobię to jutro, przecież świat od tego nie zawali!”, „Zacznę się uczyć, ale dopiero od pełnej godzi
Warszawa, 15 marca 2018 r.Ruszyła druga edycja konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, który daje szansę wschodzącym gwiazdom polskiej muzyki stawiać pierwsze kroki na profesjonalnej scenie. Brodka wraz z pozostałymi członka
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnieniem… Dzi�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie