Informacja prasowaWarszawa, 20.01.2020 r.Kross The Record. Marcin Korzonek i największe rowerowe wyzwanieMarcin Korzonek planuje wjechać rowerem na ponad 6000 metrów n. p. m. W styczniu rozpoczyna samotną wyprawę Kross The Reco
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej, ich li
Informacja prasowaPoznań, 7 października 2019 r.Wise Cafe – nowoczesność w tradycyjnym wydaniuIkoniczna cukiernia hotelu Merkury w nowej odsłonie w Mercure Poznań CentrumZmienia się koncept miejsca, a tradycja zostaje. Wra
Informacja prasowaPoznań, 11 września 2017 r.Herbata obecnie przeżywa swój renesans. W wielu restauracjach nie jest już podawana w prostej filiżance, bez żadnych dodatków. Obecnie, ten najpopularniejszy na świecie napój, je
Racibórz, dnia 24.01.2018INFORMACJA PRASOWAW sobotę, 20 stycznia Akademia Fitness obchodziła 5-lecie istnienia. Z tej okazji w siedzibie klubu odbyło się huczne przyjęcie z udziałem klientów oraz instruktorów.5 lat Akademii
Informacja prasowaWarszawa, 22.08.2017 r.Wakacje powoli dobiegają końca. Najbliższe dni mogą okazać się szczególnie trudne i niebezpiecznie dla kierowców. Jak podaje Komenda Główna Policji do największej liczby wypadków d
Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi