Informacja prasowa9 maja 2018, WarszawaNajczęstsze błędy w bieganiuWraz z nadejściem wiosny, okoliczne parki i ulice coraz częściej zostają opanowane przez biegaczy. Piękna pogoda zachęca do wyjścia z domu i uprawiania jog
Dzieci zaskoczyły pytaniami reprezentacjęSpotkanie z zawodnikami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski było jedną z głównych nagród dla triumfatorów XVIII edycji turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. W
Barbie stawia na świadomość!Obrazy, dźwięki, szum informacyjny – to wszystko z czym dzieci stykają się na co dzień w dawkach przekraczających ich możliwości poznawcze. Wielość bodźców, które docierają do najmłodszy
Znana dziennikarka sportowa zdradza sposób na szczęśliwe dzieciństwoJeśli Twoje dziecko ma problemy z zasypianiem, jedzeniem i wahaniami nastroju, być może po prostu brakuje mu bezcennej dawki aktywności fizycznej. O tym, jak
Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Informacja prasowaPoznań, 27 czerwca 2017Suplementacja w diecie sportowcaBiegasz i pływasz amatorsko, a może trenujesz wyczynowo kolarstwo? Niezależnie od tego, na jakim poziomie uprawiasz sport, twój organizm potrzebuje odpowi
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie