Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
Jak pozostać cyberbezpiecznym w czasie Black FridayKlienci i sprzedawcy nie są jedynymi, którzy przygotowują się do największego sezonu zakupowego w ciągu roku. Przedświąteczna gorączka to także duże wydarzenie dla cyberpr
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 05-03-2018NAUKA POPRZEZ ZABAWĘ,CZYLI JAK RODZICE MOGĄ WSPIERAĆ SWOJE DZIECI W ROZWOJU.Nasza inteligencja w 50% jest uwarunkowana genetycznie, a w 50% stanowi wynik wpływów środowiskowych . Wiedząc
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząti chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w
Jesienne aktywności rodzinne. Kilka gadżetów, które pomogą utrzymać formę Latem aktywność fizyczna przychodzi dużo łatwiej. Wolny czas staramy się spędzać na zewnątrz, co sprzyja ruszaniu się – czy to nad jeziorem
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
Zalety przekwalifikowania sięWedług szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tej branży. Rynek jest pojemny, a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejący
Informacja prasowaZdradliwa klimatyzacja.Wraz z coraz cieplejszą aurą wielu z nas nie wyobraża sobie funkcjonowania bez klimatyzacji. Jednak nagminne korzystanie z jej dobrodziejstw i chłodnego nawiewu sprzyja wysuszaniu i probl
Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie