Te produkty pomogą utrzymać formę po sezonie letnimW okresie letnim zwykle podejmujemy więcej spontanicznych aktywności fizycznych, zwłaszcza na świeżym powietrzu takich, jak jazda na rowerze, jogging, pływanie czy wiosłowan
Znamy triumfatorów XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Pucharu Tymbarku”Za nami kolejna, XVIII edycja organizowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. 2 maja
IOŚ-PIBŚwiadomość klimatyczna Polaków: ile tak naprawdę wiemy o postępujących zmianach2019-10-24 Niemal każdy z nas uważa, że zmiany klimatu są poważnym problemem. Obawiamy się skutków zmian klimatu – wichur, powodz
W twoim koszu ląduje rocznie 2000 zł. Podpowiadamy, jak to zmienić Przeciętny Polak marnuje około 52 kilogramów żywności w skali roku. Zacznij nad tym panować, oszczędzając pieniądze i ekosystem. Pomóc może ergonomiczny
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Ulubieńcem jest jabłko, zaś w kuchni króluje ziemniak – po jakie owoce i warzywa najchętniej sięgają Polacy, a bez których nie wyobrażają sobie gotowania?Z badania przeprow
Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?Kompostowanie. Dla jednych to praktyka stara jak świat, dla innych inicjatywa, która nabrała rozpędu w ostatnim czasie ze względu na trend less waste. Jedno jest pewne – kompostowa
Materiał prasowy 13.02.2019Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w EuropiePłaca minimalna w Polsce stale wzrasta od 2000 roku. Nowe stawki mają zastosowanie do wszystkich zawodów i branż, niezależnie
Prezent dla noworodka. Co podarować maluszkowi?Twoja siostra lub koleżanka niedawno urodziła dziecko? W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak przywitać nowo narodzonego maluszka i pogratulować szczęśliwym rodzicom. Pojaw
Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�