Biznes

Spadek wartości marketingowej piłkarzy

Analizy przeprowadzone przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research pokazały, że mundialowa porażka polskiej reprezentacji odcisnęła się piętnem na wartości marketingowej piłkarzy. Kamil Glik największym

Data publikacji: 2018-07-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spadek wartości marketingowej piłkarzy
Kategoria: , BIZNES

Analizy przeprowadzone przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research pokazały, że mundialowa porażka polskiej reprezentacji odcisnęła się piętnem na wartości marketingowej piłkarzy. Kamil Glik największym przegranym.

Spadek wartości marketingowej piłkarzy , BIZNES - Analizy przeprowadzone przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research pokazały, że mundialowa porażka polskiej reprezentacji odcisnęła się piętnem na wartości marketingowej piłkarzy. Kamil Glik największym przegranym.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Spadek wartości marketingowej piłkarzy , BIZNES - Analizy przeprowadzone przez SW Intelligence, dział analiz Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research pokazały, że mundialowa porażka polskiej reprezentacji odcisnęła się piętnem na wartości marketingowej piłkarzy. Kamil Glik największym przegranym.
Hashtagi: # #BIZNES

A to już wiesz?  Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy