INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 3 marca 2020NOWE FILMOWE PRZYGODY W ŚWIECIE LEGO:STREFA THE LEGO® MOVIE™ WORLD W LEGOLAND BILLUNDW sobotę, 28 marca po zimowej przerwie rusza nowy sezon w kultowym i najstarszym na świ
Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
Mały Grosik, Fabian i… prezes Boniek! Dzieciaki upodobniły się do swoich piłkarskich idoliPięć tygodni zabawy, kreatywne zgłoszenia i dwadzieścioro nagrodzonych dzieci. Właśnie zakończył się organizowany przez Polski Zw
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Informacja prasowaWarszawa, 11 grudnia 2017 r.Trening zimą? Sprawdź, dlaczego warto uwzględnić w diecie ziemniaki uprawiając sportNa zdrową sylwetkę trzeba pracować cały rok, trenując regularnie. Łatwo jest o to w czasie
Informacja prasowaWarszawa, 13.02.2018 r. Transformacja IT w polskich firmach:koniec papierowych dokumentów kadrowych6 lutego b.r. prezydent podpisał ustawę o skróceniu czasu przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych z 50 d
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
Rodzic – pierwszy kibic małego sportowca. Jak skutecznie wspierać dziecko na boisku? Psychologowie i trenerzy juniorów są zgodni – wpływ rodziców na rozwój i postawę ich pociech na boisku jest nie do przecenienia. Niestety
Informacja prasowaWarszawa, 14 czerwca 2019 r.Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej ReputacjiPremium Brand 2019Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysoki
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw