Informacja prasowa20 września 2019AURALiC ALTAIR G1Rasowe Brzmienie Serii G1AURALiC ALTAIR G1 to odpowiednik wcześniejszego modelu o tej samej nazwie, ale tym razem z przyrostkiem G1, który jednoznacznie określa, że mamy do cz
Rodzic – pierwszy kibic małego sportowca. Jak skutecznie wspierać dziecko na boisku? Psychologowie i trenerzy juniorów są zgodni – wpływ rodziców na rozwój i postawę ich pociech na boisku jest nie do przecenienia. Niestety
materiał prasowy13 czerwca 2019Jak bezpiecznie podróżować w wakacje? Zardzewiałe i pęknięte podwozie, niewłaściwe rozmieszczenie wyjść awaryjnych oraz świateł – to opis usterek autokaru, który miał dowieźć grupę
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofertę
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Informacja prasowaWarszawa, 13 sierpnia 2019 r.Nie trać czasu w korku! 4 porady, jak produktywnie wykorzystać czas na zatłoczonej ulicyJeżeli pracujesz lub mieszkasz w dużym mieście i wyjeżdżasz na ulice w okolicach porannyc
Informacja prasowa, 23.05.2018Kleszcze – bardziej niebezpieczne niż myślisz– Każdy kleszcz jest niebezpieczny – alarmują lekarze. Przede wszystkim dlatego, że nie wiemy, które z nich są nosicielami niebezpiecznych dl
Warszawa, październik 2020Informacja prasowaZmiany klimatu to problem nie tylko przyszłych pokoleńW marcu tego roku Europejska Agencja Kosmiczna poinformowała, że lód na Grenlandii i Antarktyce topnieje 6-krotnie szybciej niż
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Warszawa, 12 października 2017r.KOMUNIKAT PRASOWYKanał telewizyjny Da Vinci Learning przygotował wyjątkową produkcję, w pełni zrealizowaną w Polsce,z udziałem polskich rodzin, posiadającą wyjątkowo lubianą formułę tel