Z powodu zmian klimatycznych wkrótce może zabraknąć żywności. Pomogą nowe technologie i zaawansowane dane z obserwacji Ziemi? W najbliższym czasie możemy być świadkami znacznego wzrostu cen żywności, a nawet jej deficytu
Informacja prasowa z dnia 1 września 2017 r. E(x)plory 2018 wzywa młodych naukowców!Dziś ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji Konkursu Naukowego E(x)plory 2018. Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży w wieku 13-20 lat, zain
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potr
Aż 44% Europejczyków narażonych jest na ten rodzaj hałasu, który negatywnie wpływa na zdrowie. To drugi, po zanieczyszczeniu powietrza, największy problem ekologiczny Unii Europejskiej.Długotrwałe przebywanie w miejscach, w k
Prawo antysmogowe – co zmieni? Czy powietrze będzie czystsze?lubSezon grzewczy w pełni – co ze smogiem?Uchwały antysmogowe w Małopolsce i na Śląsku weszły w życie. Jeszcze w tym roku podobne działania obejmą Mazows
Katowice, 7 lutego 2018 r.Biżuteryjne pomysły na walentynkowy prezent Miłość można wyrazić na wiele sposobów, ale z całą pewnością prezent w postaci gustownej, dobrze dobranej biżuterii pomoże to zrobić w pięknym styl
Biały, żółty, błękitny, pleśniowy, topiony – gatunków sera jest z pewnością na tyle dużo, by zapełnić nimi kilkanaście stron maszynopisu. Niezależnie od niuansów smakowych i różnych metod produkcji ser bez dwóch zd
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Informacja prasowaTrębki Nowe, 31 maja 2019r.?Wielkimi krokami zbliża się sezon ślubów, a panny młode czekają na przygotowane przez swoje świadkowe wydarzenia celebrujące ich ostatnie momenty przed zmianą stanu cywilnego.
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie