Zmiany są naturalną ścieżką rozwojuNiemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do n
Informacja prasowaPoznań, 21 listopada 2018 r.Jak się bawić w Andrzejki?Andrzejki, przypadające w nocy z 29 na 30 listopada, to doskonały czas na zabawę w przepowiadanie przyszłości. Jest to również ostatni moment na organ
Wrocław, 1.04.2017INFORMACJA PRASOWAMARKA: WellWell ASORTYMENT: – 125g NOWOŚĆNowość marki Well Well – 100% roślinna Pasta z pestkami dyni z marchewką i imbirem – uczta aromatów oraz pyszne i zaskakujące połąc
Informacja prasowaPrzasnysz, 18.06.2019 r.Ekstremalne uprawianie sportu a dieta wegańskaWyczynowe uprawianie sportu bardzo często łączy się ze specjalną dietą. Nie brakuje sportowców, którzy zdecydowali się przejść na we
„KABARET NA ŻYWO WEDŁUG PARANIENORMALNYCH”POLSAT, JUŻ OD 9 WRZEŚNIAPiąty sezon programu „Kabaret na żywo” w jesiennej ramówce zostanie zaprezentowany w zmienionej formule. Do tej pory każdy odcinek miał innych prowad
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Warszawa, 18.06.2019 r.P&G rozpoczyna wieloletni program edukacji ekologicznej „Czysta Ziemia”Procter & Gamble, lider branży FMCG na świecie, rozpoczął w Polsce pierwszą edycję programu „Czysta Ziemia”. To wie
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
JAVA: Numer 1 na rynku pracy18-01-2018 | 11:38 | Cała PolskaOpublikowany przez szkołę programowania online CodersTrust Polska Raport* dotyczący potrzeb kompetencyjnych pracodawców z sektora ICT potwierdza wiodącą rolę języka
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie