Polityka Wiadomości branżowe

#dumnizwyboru ? trwa kampania społecznościowa Komisji Europejskiej w Polsce

Agencja Havas Worldwide Warsaw wraz z Re:Publika Communications zrealizowała kampanię #dumnizwyboru przygotowaną dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Akcja prowadzona głównie w obszarze digital ma na celu zachęcenie do udziału w zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego (25 maja).Kampania została podzielona na dwie odsłony. Część teaserowa obejmowała współpracę z wybranymi polskimi blogerami i youtuberami, którzy za pomocą swoich kanałów komunikacyjnych podejmowali dyskusje na temat swoich życiowych wyborów, umieszczali w każdym poście hasło #dumnizwyboru oraz zachęcali swoich odbiorców do publikowania zdjęć i dzielenia się z innymi tym, z czego są dumni, a przy okazji do wzięcia udziału w konkursie na stronie akcji i w kanałach SoMe.Istotną rolę w tej części projektu odegrali młodzi polscy designerzy, m.in.: Shameless, One Mug A Day oraz Melon Clothes, którzy zaprojektowali specjalne grafiki z kluczowym hasłem #dumnizwyboru. Grafiki znalazły się na koszulkach, które zostały przekazane blogerom i vlogerom jako element kampanii, a jednocześnie stanowiły nagrody konkursowe dla osób publikujących swoje wpisy z

Agencja Havas Worldwide Warsaw wraz z Re:Publika Communications zrealizowała kampanię #dumnizwyboru przygotowaną dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Akcja prowadzona głównie w obszarze digital ma na celu zachęcenie do udziału w zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego (25 maja).

Kampania została podzielona na dwie odsłony. Część teaserowa obejmowała współpracę
z wybranymi polskimi blogerami i youtuberami, którzy za pomocą swoich kanałów komunikacyjnych podejmowali dyskusje na temat swoich życiowych wyborów, umieszczali w każdym poście hasło #dumnizwyboru oraz zachęcali swoich odbiorców do publikowania zdjęć i dzielenia się z innymi tym, z czego są dumni, a przy okazji do wzięcia udziału w konkursie na stronie akcji i w kanałach SoMe.

Istotną rolę w tej części projektu odegrali młodzi polscy designerzy, m.in.: Shameless, One Mug A Day oraz Melon Clothes, którzy zaprojektowali specjalne grafiki z kluczowym hasłem #dumnizwyboru. Grafiki znalazły się na koszulkach, które zostały przekazane blogerom i vlogerom jako element kampanii, a jednocześnie stanowiły nagrody konkursowe dla osób publikujących swoje wpisy z hasłem #dumnizwyboru.

Drugi etap ? reveal akcji, ma na celu zachęcenie do oddania głosu w nadchodzących wyborach do PE, które odbędą się 25 maja. W tym dniu (21 maja br.) strona akcji www.dumnizwyboru.pl zmieniła layout na kojarzący się bezpośrednio z UE, a blogerzy zaangażowani w akcję umieścili posty wskazujące na to, że 25 maja warto oddać swój głos i być dumnym z wyboru.

Akcja #dumnizwyboru jest kontynuacją projektu realizowanego również przez Havas Worldwide Warsaw dla Przedstawicielstwa KE w Polsce od września 2013 r. do marca 2014 r., czyli ?Nakręć się na wybory? ? konkursu skierowanego do młodych ludzi z liceów i gimnazjów. Ich zadaniem było stworzenie minutowych spotów promujących wybory do Parlamentu Europejskiego. Więcej na stronie: www.nakrecsienawybory.pl.

W ramach prowadzonych działań Havas Worldwide Warsaw odpowiada za kompleksowe przygotowanie koncepcji akcji, przygotowanie strony www.dumnizwyboru.pl, a także przeprowadzenie konkursu dla użytkowników. Re:Publika Communications odpowiadała za opracowanie koncepcji promocji konkursu w fazie teasingowej oraz zaangażowanie blogerów i youtuberów w realizację projektu.

A to już wiesz?  Na pasach piesi pierwsi!

Więcej na stronie akcji: www.dumnizwyboru.pl


dostarczył: infoWire.pl

Źródło Havas Worldwide. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy